برای اعمال گارانتی ، حتما باید محصول معیوب به چاپ نیلوفر مرجوع شود.
موارد اعمال گارانتی
1- جابجایی و قرارگیری نادرست رنگها یا کامل چاپ نشدن طرح روی محصول
احتمال دارد به خاطر خطای احتمالی چاپ تصویر طرح به طور کامل بر روی محصول چاپ نشود و به عنوان مثال، چند سانتیمتر از محصول خالی از طرح مانده و در محدوده مشخص خود قرار نگرفته باشد
در این صورت ، باید در اسرع وقت و حداکثر در مدت 7 روز پس از دریافت محصول، به ما اطلاع دهید و محصول را برای ما ارسال نمایید. کارشناسان فنی چاپ نیلوفر، ایراد مطرح شده از سوی شما را بررسی می کنند و در صورت تایید، سفارش شما مشمول گارانتی قرار می گیرد و سفارش مجددا با دقت و نظارت کامل، چاپ و ارسال میگردد.
2- برش محصول به داخل ناحیه اطمینان
در صورتی که محصول شما از آنچه در توضیحات مربوط به ناحیه اطمینان آماده، بیشتر برش خورده باشد، محصول را در اسرع وقت یا حداکثر ظرف 7 روز پس از دریافت، برای ما ارسال نمایید. کارشناسان متخصص ما در چاپ نیلوفر ، ایراد مطرح شده از سوی شما را بررسی می کنند و در صورت تایید، سفارش شما مشمول گارانتی قرار گرفته و مجددا با نظارت کامل، چاپ و ارسال میشود.
3- آسیب دیدگی محصول
ممکن است آسیبهایی به محصول وارد شود که از کنترل چاپ نیلوفر خارج باشد. این موارد عبارتاند از: خیس شدن محصول در هنگام ارسال، پارگی محصول، تا خوردگی، تاب برداشتن محصول، شکستگی سازه، کامل چاپ نشدن طرح، وجود اشیا یا لکههایی روی محصول که طی فرایند چاپ به صورت تصادفی زیر روکش لمینت جای گرفتهاند. چنانچه محصول شما از چنین آسیب دیدگی هایی برخوردار است، محصول را در اسرع وقت یا حداکثر ظرف 7 روز پس از دریافت، برای ما ارسال کنید. کارشناسان متخصص ما در چاپ نیلوفر ایراد مطرح شده توسط شما را بررسی می کنند و در صورت تایید، سفارش شما مشمول گارانتی چاپ نیلوفر قرار می گیرد . در این حالت، محصول شما مجددا با نظارت کامل، چاپ و برایتان ارسال میشود.
توضیح ضروری: محصول برگشتی باید بدون کم و کاست و در شرایط اولیه بسته بندی و همراه با تمام اقلام جانبی برای چاپ نیلوفر ارسال شود. مرسولهای که به این شرکت مرجوع میکنید حتما میبایست در بسته بندی اولیه باشد؛ در غیر این صورت از پذیرش ایراد مطرح شده معذوریم و نمیتوانیم شرایط گارانتی را برای سفارش شما اعمال کنیم.
اگر شرایط ذکر شده در بالا ، برای سفارش شما صدق کند، سفارش شما مشمول گارانتی قرار گرفته و ما آن را دوباره به صورت رایگان برای شما چاپ و ارسال میکنیم.
- شکستگی سازه
در صورتی که محصول قبل از تحویل به شما دارای شکستگی باشد، باید در اسرع وقت یا حداکثر ظرف 2 روز پس از دریافت محصول به ما اطلاع دهید و سازه شکسته را برای ما ارسال کنید. کارشناسان فنی ما در چاپ نیلوفر، ایراد مطرح شده از سوی شما را بررسی میکنند و در صورت تایید، سفارش شما مشمول گارانتی چاپ نیلوفر قرار گرفته و دوباره با دقت و نظارت کامل، یک سازه جدید برای شما ارسال میشود.
- کوتاه بودن پایه سازه
در صورتی که یکی از پایههای استند کوتاهتر از سایر پایههای استند باشد، باید در اسرع وقت یا حداکثر ظرف 2 روز پس از دریافت محصول به ما اطلاع دهید و کل سازه را برای ما ارسال کنید. کارشناسان فنی ما در چاپ نیلوفر، ایراد مطرح شده از سوی شما را بررسی میکنند و در صورت تایید، سفارش شما مشمول گارانتی چاپ نیلوفر قرار گرفته و قطعه معیوب تعویض و کل سازه با پایه جدید برای شما ارسال میشود.
ملاحظات: شکستگی پیچ تنظیم پایۀ بنر به خاطر استفاده نادرست یا شکستگی پایۀ بنر به دلیل استفاده نادرست از پیچ تنظیم، شامل گارانتی نمیشود. توجه داشته باشید که در گارانتی شکستگی سازه بنر یا کوتاه بودن پایه سازه، نیازی به ارسال خود بنر نیست و شما فقط باید کل سازه را برای ما ارسال کنید تا در صورت تایید کارشناسان فنی ما، یک سازه جدید برای شما ارسال کنند.
- کامل چاپ نشدن طرح روی بنر
ممکن است بخاطر خطاهای چاپی تصویر طرح به طور کامل بر روی بنر چاپ نشود و به عنوان مثال چند سانتیمتر از بنر خالی بماند. در صورتی که طرح شما به طور کامل یا به درستی روی بنر چاپ نشده باشد، در اسرع وقت یا حداکثر ظرف 2 روز پس از دریافت محصول، به ما اطلاع دهید و فقط بنر را (بدون سازه) برای ما ارسال کنید. کارشناسان فنی ما در چاپ نیلوفر، ایراد مطرح شده توسط شما را بررسی میکنند و در صورت تایید، سفارش شما مشمول گارانتی قرار گرفته و دوباره با دقت و نظارت کامل، بنر چاپ و برای شما ارسال میشود.